23. března 2023

Vítáme jaro


 

18 komentářů:

  1. Leni,moc krásný,jemný obrázek.Po sluníčku nám zase prší.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný večer Jíťo, u nás bylo celý den zataženo a studený vítr ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Opět Leničko krásně vytvořené...moc se mě líbííí...

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherááááááááááááááá líbí se mi to Leni zdravím ale zase se ochladilo *********

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký večer Bětuško, děkuji ⚛ ღ ♥ u nás po sluníčku ani pamatky ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. No páni to je krásný obrázek líbí se mi moc Leničko.⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivetko ⚛ ღ ♥ tak jsem dnes byla mrtvičná. ve spamu 165 komentářů. Nějaké z roku 2019,2020,2021,2022 těch bylo nejváce. No hlava mě to nebere.Staré komentáže , ale i moje.

      Vymazat
  5. Moooc se mi líbí*******************

    OdpovědětVymazat
  6. Leni já měla ve spamu 24. 3 135 spamů, 25.3 už jen 85spamů a dnes jen 18 tak doufám, že už to vše vyčistili ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško, já dnes 265 a nejvíce z roku 2020. Je to strašné. Robot se činí.

      Vymazat