23. srpna 2023

Hezký den


 

10 komentářů:

  1. Nádherné, jak se Hejlík koupe. Přeji Ti prima den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jaruško ⚛ ღ ♥ ještě, že Tě tu mám, já ty krasavce opeřený neznám. Díky Tobě to vím, ale asi jen na chvilku. Prima den ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Leničko moc pěknéééé....takhle se čvachtám já v bazénu(◕‿◕)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Irenko ⚛ ღ ♥ to je paráda, když máš tu možnost, tak je to super.Ono se ani nic jiného dělat nedá. Musíš toho využít o víkendu se má ochladit. Uvidíme ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Nádherné,ptáček je úžasný.Připomnělo mi to,že jsem teď ráno ještě nedolévala vodu do pitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jíťo, jsi hodná jak o ptáčky pečuješ ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Leničko moc krásný obrázek...tolik krásné přírody je všude kolem nás :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Betty děkuji ⚛ ღ ♥ příroda je úžasná ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Děkuji Květuško ⚛ ღ ♥ hezký den. Po tropech už několk dní prší ⚛ ღ ♥

      Vymazat