7. srpna 2023

Kniha


 

18 komentářů:

  1. Leni překrásně tvoříš no prostě nádhera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Zdeničko, děkuji ⚛ ღ ♥ pěkné dny ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Jelikož je venku hnusně, tak jsem zašla okomentovat a jsem Leni ráda, že jsi mne nevyhodila z přátel haha. To je úžasný a nádherná animka jsi moc šikovná♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi hodná, že jsi přišla, máš pravdu venku je hnusně. U nás chladno, ale dnes už alespoň přes den nepršelo a občas vykouklo sluníčko. Prý ale zítra má opět pršet. Ivetko, není důvod Tě vyhazovat z přátel. To by mě ani nenapadlo. Člověk chápe, že každý má nějaké svoje starosti, nebo zdravotní problémy a občas jen obrázky prohlédne a nemá potřebu komentovat atd. Opatruj se. Hodně zdravíčka a ať je jen dobře.

      Vymazat
    2. Ahojky Leni, i ty jsi moc hodná i že máš pochopení. Však nejsem jediná co na PC nejde, když je venku krásně tedy už není opět leje :-/ Na počítači sedím v zimním období to přiznávám. Jinak je mi lépěji od té doby co používám ty kapky i zhubla jsem po nich a včera náhodně jsem narazila na netu i Halina Pawlovská zhubla prozradila tajemství užívá také ty kapky :-) Přeji Ti také hlavně to zdravíčko♥

      Vymazat
    3. Pěkný večer Ivetko, tak to mám radost, že je Ti lépe a že máš nějaké kili dole. Ono to bude časem ještě lepší.Držím pěsti ať je jen dobře. papa ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Leni,tak to je naprosto úžasné.Ten ptáček to je tedy něco

    OdpovědětVymazat
  4. Nemá chybu, moc se mi líbí*************

    OdpovědětVymazat