20. srpna 2023

Krásnou dovolenou


 

10 komentářů:

  1. To je moc hezké Leni.Hned bych tam vlezla Opatruj se v tom vedru ,snad bude příští týden líp 💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jindří, děkuji ⚛ ღ ♥ ve vodě bude nejlépe. Vedra jsou příšerná, přá to má trvat až do příštího čtvrtka. Tak nevím. U nás se teď zatahuje, ale zda spechne těžko říci. Dávej na sebe také pozor. Děkuji. papa ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Nádherné dílko Leničko ♥ stále mi nejde wifina a někdy vypadně i televize, drž mi pěstě ať to zítra opraví, už to trvá dlouho. Komentíky a obrázky chodím dát k sousedům , Ještě, že obráuky mohu dělat doma ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Květunko, tak snad se zadaří. Prima den ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Opět nádherná voda a úžasná sýkorka.Mě neopustily ani přes léto,aby mně nehrabaly hlínu v kytkách,tak jim pořád sypu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, máš Jíťo stále společnost. To je hezké ⚛ ღ ♥

      Vymazat
    2. Parádní tvořeníčko Leničko....❣️🙋

      Vymazat
    3. Irenko, děkuji ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Překrásný obrázek. Já mám před okny pořád plno sýkorek, přilétají na pítko i brhlíci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jaruško, to je hezké máš stále co pozorovat ⚛ ღ ♥

      Vymazat