8. března 2019

Eni, Bertík, květiny










6 komentářů:

  1. Leničko, máš to moc krásné, kytičky překrásné a micinky už začínají užívat si jarních dní♥♥♥ opravdu nádhera ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Ivetko, moc děkuji. Z květin jsem měla radost. Ta orchidej má ještě jeden stonek s květy, ale už jsou tam jen tři poupata. Jsem zvědavá zda ještě někdy pokvete hihihi. Bertík ten je rád venku na lodžii, už se těším až bude osázená, to bude opět prales, že mám co dělat, abych se protáhla a zalila :-). Prima víkend.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné fotečky. Krásná čičina a nádherně udělaná aranžmá květin. Moc hezké. Potěšila jsem se.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji Jaruško ♥♥♥🌹🌻🌹

    OdpovědětVymazat
  5. Leni,máš to nádherné.A lodžie ti už ožívá.Ja na ni ještě nic nemám,ale těším se až osázím květinama.Akorát mě vadí,že tam chodí syn kouřit,už si to tam tak nemohu činčat.jak bych chtěla To kouření vadí určitě i kytkám.Kočičky jsou nádherné.Na tu moji leze zase jaro,kňourá,chce pořád ven na schodiště a přitom je vykastrovaná.

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji, no na lodžii je ještě bordel :-) obráží růže, šeřík, zlatý déšť a začíná modřenec, tak doufám, že už nepřijdou mrazy. Jinak se také těším až jí naklidím a osázím letničkama. Hihihi syn má stejnou neřest jako já, neboj u mě to kytky přežívají také ♥♥♥🌹🌻🌹

    OdpovědětVymazat