31. března 2019

Kočky & Květiny


















5 komentářů:

  1. Máš moc krásně květinky i kočičky. Obojí doslova vymazlené.

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě jsem se vrátila. Ta Ogginka je fakt nádherná.

    OdpovědětVymazat
  3. Leni,to jsou nádherné fotky.Máš na balkoně zelenou,kvetoucí oázu a mezi ní kočičí krásky.Mají se.Já teprve dnes uklízela balkon,včera jsem sázela nějaké kytky a mám je také venku.Ale odpoledne začalo ledově foukat,tak nevím,zda nedám na noc dovnitř.Zlatý déšť máš nádherný.Kvete u baráku,tak zkusím,zda nezapustí a měla bych příští rok.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Jaruško, moc děkuji.Oggi je naše rebela, ale čím je starší tím je občas klidnější :-)Je to velká kamarádka Bertíka, ale nekamarádí s Eni. To jsolu rivalky.
    Holky se prostě nemusí. Ogginka má výbornou srst, vůbec se necucká, protože má v sobě stříbrnou a ta to nedovoluje.Prima večer ♥♥♥🌹🌻🌹

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky Jíťo, jééé moc děkuji, to se máš, protože já lodžii ještě pořádně vydrbanou nemám. Je tam spoustu bordelu :-). Také se do toho pustím, ale až bude teplo. Je tam toho hodně a uklízet to, tak to je něco. Přetahuji to jak koča koťata, ale pak je výsledek, myslím dobrý.V květnu osázím truhlíy, dám muškáty a nějaké letničky a to bude asi vše.Zlatý déšť mě překvapil. Je bohatý. Jsem zvědavá, zda vykvete šeřík, ale to je takové koště, po odkvětu ho budu muset seříznout. Hezký večer ♥♥♥🌹🌻🌹

    OdpovědětVymazat