23. března 2019

Krásné jarní dny přátelé a kamarádi











6 komentářů:

  1. Leni,to je nádhera,to se kočičky mají.Máš to na balkoně moc krásné a překvapilo mě,že tam máš i zlatý déšť.Mám ho ráda,možná si ho pořídím.Těším se až si budu zařizovat zase balkon kytičkamaa našiju si nové polštářky na lavici,co tam mám.Když je teplo,snídám tam a vyhřívám na sluníčku s knížkou.Už,aby bylo teplo trvalé.

    OdpovědětVymazat
  2. Leni děkuji za krásný pozdrav jara moc hezký jsi to udělala už jsem to obdivovala na FB KRÁSÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky Jíťo, moc děkuji. Zlatý déšť jsem pořídila v září, no měla jsem strach zda přežije zimu, ale přečkal a docela brzy obrážel. Tak snad už vydrží, každou zimu:-). Jó také se těším až lodžii vyšperkuji, ale to bude někdy v květnu. Měla jsem i v květníku jahody a také pěkně rostou:-).Včera byl krásně slunečný den, dnes už zima a má to zase trvat celý týden, no vždyť je březen. Prima nový týden přeji ♥♥♥🌹🌻🌹

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojy Bětuško, moc děkuji.Hezký nový týden ♥♥♥🌹🌻🌹

    OdpovědětVymazat
  5. Máš to krásně rozkvetlé všechno. Na našich domech balkony vůbec nejsou a je to škoda. Brala bych ho všemi deseti. Je to nádherné...Kočičky jsou moc krásné a pěkně si to tam užívají...

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji Jaruško, no u nás také všechny byty nemají lodžie, jenom 22 bytů je s lodžií.
    Jsem ráda, že jí mám, jinak by to bylo blbé i pro kočky. Tato jsou přes léto ráno a večer venku. Mají tam svoje pařezy hihihi. Nejraději je tam Bertík:-). Hezký večřer 🌹🥀🌷🌼❤❤❤

    OdpovědětVymazat