21. března 2019

Prima odpoledne


8 komentářů:

  1. Leni,překrásný jarní obrázek

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji Jíťo, však jsi dobře nafotila bledule i krokusy ❀❀🌹🌻🌹❀❀

    OdpovědětVymazat
  3. Leničko krásné obrázky zdravím ***********************❀🌹🌻🌹❀❀

    OdpovědětVymazat
  4. Leni,to jsem vůbec nepoznala,že obrázek je z mých fotek.Já nafotím,potěším se chvíli s fotkama,dám na blog,uložím doma do složky a už se k nim moc nevracím pouze si je občas prohlížíme při rodinných sešlostech.Jinak na to není čas,ten bude až budu stará,hi,hi

    OdpovědětVymazat
  5. Děuji Bětuško, prima nový týden ♥♥♥🌹🌻🌹

    OdpovědětVymazat
  6. Takto to mám i já , chvilku se kochám , pak uložím do složky. Jó jó to jsem brouzdala u Tebe a stáhla si je i jak jsem dělala přání pro Pepíka :-).

    OdpovědětVymazat
  7. Jaruško, moc děkuji 🌹🥀🌷🌼❤❤❤

    OdpovědětVymazat