22. dubna 2020

3D Květ


8 komentářů:

  1. Moc krásné Leni. Měj prima den. u nás je sice slunečno, ale docela studený vítr mě odrazuje od práce na zahradě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jaruško, použila jsem Tvoje foto 🌞💕🌹🥰💕🌷 no já jsem se konečně dala do té lodžie. Pět hodin, zítra se nehnu:-).

      Vymazat
  2. Leni,nádherný obrázek.Byla jsem teď u Járy a tak poznávám květ od ní

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, ano je od Jarušky. Ráno jsem se tam byla juknout, ale abych Ti pravdu řekla nevím co je to za květ.Vypadá to jako bohatý tulipan, ale ..... No já jsem konečně vygruntovala lodžii, ale mám pocit, že se zítra nehnu 🌞💕🌹🥰💕🌷

      Vymazat
    2. Leni je splněna narciska.

      Vymazat
  3. Díky Jaruško, to by mě nenapadlo 🌞💕🌹🥰💕🌷

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. děkuji Květunko, to je z fotky u Jarušky , plnokvětá narciska 🌞💕🌹🥰💕🌷

      Vymazat