14. dubna 2020

Jaro


12 komentářů:

  1. Překrásný obrázek opravdu moc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jaruško, prima den 💕🌞💕🌷🐰🥰💕

      Vymazat
  2. Leničko moc pěkné...mám ráda takové obrázky malované....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko, děkuji 💕🌞💕🌷🐰🥰💕 také je mám ráda 💕🌞💕🌷🐰🥰💕

      Vymazat
  3. Překrásné dílko Leničko******** tak u nás včera od 14 - 18 hod byla hrozná průtrž, lilo do toho byl vítr a bouřka, od 18 jen pršelo. Měla jsem strach, aby mi to zase nešlo do bytu. Ráno jsme byli bez vody, odpoledne se ve studni voda doplnila.Nyní to máme zase v pořádku ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Květunko ❣️🌞❣️🐥🌹🐏🥰, to u nás zapršelo, ale normálka. Tak hlavně, že už je vše OK. Ani se Ti nedivím, že Tě to rozhodilo.

      Vymazat
  4. ❣️🌞❣️❣️🌞❣️❣️🌞❣️Leničko nádherné obrázky líbí se mi moc ******************************

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné odpoledne Bětuško, děkuji ❣️🌞❣️🐥🌹🥰❣️

    OdpovědětVymazat