5. dubna 2020

Pro potěšení oka, hezký den přátelé




16 komentářů:

  1. Leni,nádherné květinky.Já ještě s osázením lodžie nezačala,ale zítra musíme někam vyrazit potřebuji osázet mísy na hřbitovech a tak nakoupím i kytičky na lodžii.
    Měj hezký zbytek krásného dne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jíťo, no já jsem je sázela loni, takovou směsku cibulovin ani jsem nedoufala, že to vyleze.Jen tulipány nelezou. M8m na lodžii binec, ale dokud bourají tu fabriku tak to nemá cenu uklízet. papa❤️🌺🌼⭐🌹🌟🌙

      Vymazat
  2. Leni to je krása.Mi se loni nedařilo,tak nevím,co budu sadit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JIndří, to jsem sázela loni.Překvapilo mě, že to vylezlo hihihi. Vzpomínám si, že se Ti nedařilo, ale to bylo tím vedrem. Letos to snad bude lepší. papa ❤️🌺🌼⭐🌹🌟🌙

      Vymazat
  3. Nádherné kytičky Leničko,na zahrádce je mám taky 🐶🐱🌹🌺🌷🌻🌼💐

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky Ivetko, mám je od loňska, zda vydrží v květináči do příště nevím Byl to pokus ❤️🌺🌼⭐🌹🌟🌙

      Vymazat
  4. Leni mi leze levandule a mám docela hezkou pažitku.😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš a u mě se levandule nemá dobře. Už to nezkouším nikdy jsem jí přes zimu neuchovala. Jééé pažitka no to je super mám jí ráda.

      Vymazat
  5. Leni, pastva pro oči, kochám se, kochám. :) Dobrou noc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno Alenko, děkuji ❤️🌺🌼⭐🌹🌟🌙

      Vymazat
  6. Krásně Ti to kvete. Modřence už mi na zahradě také rozkvétají, ale květy jsou omrzlé. Ty žluté kytičky s bílým okrajem okvětních lístků mám na zahradě také, ale nevzpomenu si, jak se jmenují. Jen mi ještě nekvetou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, také neznám přesný název toho kvítku, ale je to prý příbuzné k narcisu, tak nevím ❤️🌺🌼⭐🌹🌟🌙

      Vymazat
  7. Máš to moc Leničko krásné a děkuji za milou potěchu hned je člověku veseleji♥♥♥...🌹💖🌹👱Dobrou noc a hlavně se opatruj!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Ivetko, také se opatruj papa ❤️🌺🌼⭐🌹🌟🌙

      Vymazat
  8. Krásně Tě to všechno kvete, radost pohledět ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, je to pěkné, ale mrzí mi, že tulipány asi nebudou ❤️🌺🌼⭐🌹🌟🌙

      Vymazat