21. dubna 2020

Talovín zimní


10 komentářů:

  1. Leni,nádherný obrázek.Chtělo by,kdyby pár kapek spadlo.Lituji u nás zahrádkáře,půda je uplně suchem popraskaná a sousedka mně říkala,že nejde vůbec kopnout.Čeká nás další suchý rok.Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jíťo 🌞💕🌹🥰💕🌷 sucho je velké. U nás v sobotu sprchlo, ale podle předpovědi, teď prý nebude pršet tak 10 dnů. Zem bude opět vyprahlá.

      Vymazat
  2. Krásné Leni
    Kéž by těch pár kapek u nás mohlo spadnout. Potřebuji sázet, ale bez zalití se to neuchytí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jaruško, no asi hned tak nebude 🌞💕🌹🥰💕🌷

      Vymazat
  3. Překrásné Leničko********mě nějak dochází čím dál více inspirace na obrázky, do emailu mi posílají 3 kamarádky blbinky, tak 20 denně a k tomu pár od jiných a mě to hrozně unavuje .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Květuško 🌞💕🌹🥰💕🌷 no já se Ti nedivím 🌞💕🌹🥰💕🌷

      Vymazat
  4. Leni krásné obrázky jsi zase vytvořila,hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný den Jindří , děkuji za komentíky. papa 🌞💕🌹🥰💕🌷

      Vymazat