17. června 2020

Krásné 9.narozeniny Bertíku


18 komentářů:

  1. Nádherné přání pro kocourka********, tak to už je mu pomalu jako mě ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Květuško 💕🌸💖🌷🌼💕🌸 tak nějak to bude hihihi 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  2. Leni máš to super fotečku hezké přáníčko **************************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Bětuško, nedávno to bylo kotě, čas rychle letí 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  3. Leni,nádherný obrázek si vytvořila s Bertíkem.Také mu blahopřeji.Modřince bude devět v srpnu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jíťo 💕🌸💖🌷🌼💕🌸 Jsem ráda, že v roce přežil kastraci, bojovala jsem půl roku o jeho život. V roce začal od kotěte byla to hrůza, ale zadařilo se. Jen kdyby se nechal fotit.No Eni bude 5. července 15 let.

      Vymazat
  4. Leni, krásné přáníčko pro Bertíka, který je fešák. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkujeme 💕🌸💖🌷🌼💕🌸 prima den, u nás prší 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  5. Blahopřeji Bertíkovi...hodně zdravíčka ....

    OdpovědětVymazat
  6. Já a Topik přejeme Bertikovi hodně zdraví!😻😀😻

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Topíkovi jsem zjistila, kdo napsal komentář, hezký večer Báří a děkujeme 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  7. Krasné blahopřaní Leni i Bertík 😻

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný večer Jíťo, díky za návštěvu a milý komentář 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. děkuji Jaruško, hezký večer, dobrou noc 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat