24. června 2020

Puzzle - Sloni


12 komentářů:

  1. To je zajímavé vytvořené puzzle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po dlouhé době jsem se rozhodla je vytvořit 🌞🌼🌻♥️🦋🐞🌷

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. děkuji Jíťo, dlouho jsem je nedělala, dělala jsem podle návodu papa 🌞🌼🌻♥️🦋🐞🌷

      Vymazat
  3. Leni, puzzle se Ti krásně povedly, líbí se mi moc. :) A přeji dobrou noc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuji. Trochu jsem tápala než jsem na to přišla jak tvořit, prima den 🌞🌼🌻♥️🦋🐞🌷

      Vymazat
  4. Puzzle parádníííí...líbí se obrázek...

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní puzzle******** to je v PF nebo v PS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Květuško 🌞🌼🌻♥️🦋🐞🌷 je to dělané v Photofiltru, ale dávala jsem ještě každou kostičku obrys 3D🌞🌼🌻♥️🦋🐞🌷

      Vymazat