1. června 2020

Pohodička


14 komentářů:

  1. Leni to je nádherný obrázek. Přeji ti krásný nový měsíc, už letní

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško moc děkuji. Snad bude teplejší červen jak květen 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  2. Jé ta je milá Leni krásný obrázek.U nás už svítí sluníčko,tak si dáme zmrzku také.Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Jindří, u nás už je dnes tepleji jak bylo včera 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  3. Perfekktní Leni********** kočka mi dělá chutě na zmrzlinku ♥ Hezký týden Leničko ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Květunko, tak to já zmrzku moc neumím 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  4. ty jooo, to je mlsoun :-) super, Leni 🍁🍂¸.•'´¯🍁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hihihi to je, máš pravdu 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  5. Zdravím milá Leni, tak jsem se u Tebe moc pokochala na blogeru, máš to tady moc krásné 1* obrázky nádherné opravdu moc!!!Balkon máš také překrásný radost pohledět.Já zašla opravdu na chvilku prozatím se stále necítím ale to jsem Ti už řekla a děkuji moc za zavolání opatruj se a měj krásné dny hlavně zdraví!MTR 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, moc děkuji za návštěvu a písmenka. Dávej na sebe pozor a dělej podle svého. Určitě se to zase zlepší. Moc přeji zdravíčko a aby bylo zase lépe. papa Hezký den 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  6. Leni nádherný obrázek to si ale dava mlsotku teda hezký nový týden přeji ************************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Bětuško, hezký den 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  7. Leni,to je úžasný obrázek.S touhle kočičkou jsem kdysi také dělala obrázek,je parádní

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jíťo, ta čičina je perfektní náhodou jsem na ni narazila ve složce, to je tak když máš něco staženého a tu složku v pc zašantročíš. hihihihi. papa 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat