2. června 2020

Plnokvětá bílá bakopa



10 komentářů:

  1. Kuk, jdu po delší době k Tobě na návštěvu a krásné pokoukáníčko Ti zde přibylo, Leni. :) Vše se mi líbí moc. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Alenko, děkuji 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  2. Je opravdu krásná.Zkusím se podívat,zda bych ji někde ještě nesehnala.Taky bych ji měla ráda na balkoně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno Jíťo, je pěkná. Pozeptej se. Já až půjdu do trhu tak se také zeptám, ale zatím jsem jí nikde neviděla.Tak ani nevím jak naroste. Prima den. Dnes bude pěkně 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  3. Bakopa je opravdu krásné a krásně ti kvete. Tady mají jen drobnokvětou jednoduchou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, já jí vidím prvně. Koupilka jsem jí na netu, když jsem dceři obj. šeřík Palibin, tak jí měli v nabídce. Mám také ty jednoduché, škoda, že je to letnička 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  4. Nádherně to Leničko v bytě kvete *********

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Květuško, prima večer 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat