16. prosince 2020

3D Šípková růže



 

16 komentářů:

  1. Děkuji za krásný pozdrav, Leni...♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ta krásně voní... hezký večer Leni....🎄🎄🎄

    OdpovědětVymazat
  3. Leni děkuji za hezký pozdrav 🎄🎄🎄🎄🎄🎄

    OdpovědětVymazat
  4. Jé to je kouzelné líbí se mi moc, opatruj se a měj krásný poslední adventní víkend,Děkuji Leničko za komentáře milé a hlavně se opatruj tak nakonec budu mít 13 druhů cukrovíčka hi,hi :-))🎄🔔😇

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, děkuji. Božínku takových druhů, no ty jsi nezmar. Každý rok stejný maratón viď? Minula jsi se pocoláním. Mě to letos nejde od rzky vůbec. Ale sporákm peče na výbornou, což mám velkou radost.Já budu mít sedm druhů. Dnes bych do ráda dodělala. V neděli jsem ještě pekla dvě štoly jednu do práce a jednu kolegyni pro manžela. No tak mě ještě čekají dvě a 5 vánoček a bude napečeno. Ale to upeču o víkendu. pa hezký den 🎄♥️🎄

      Vymazat
  5. Oba jsou Leni perfektní ♥ líbí se mi moc ♥

    OdpovědětVymazat
  6. úžasnééé! moc se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za komentíky 🎄❄🎄 hezký večer 🎄❄🎄

      Vymazat
  7. Leni,to jsou nádherné obrázky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno Jíťo , děkuji za komentíky 🔔★⋰⋱★🔔

      Vymazat