3. prosince 2020

Žabka s korunkou


 

16 komentářů:

  1. Leničko moc milé a krásnééééé..líbí se
    Děkuji za přání....to je ok...ani se to číslo nedá obrátit😅

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Irenko, je to jen číslo, díky za komentíky. Léta letí hrozně moc a čím je člověk starší, tak ze mi zdá, že to letí rychleji. Hezký den ⚛ ღ☘

      Vymazat
  2. Leni moc hezký obrázek líbí se mi ************************zdravím

    OdpovědětVymazat
  3. Leni to je moc hezký obrázek...

    OdpovědětVymazat
  4. Leni,to je úžasný obrázek,moc se mi líbí
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jíťo ⚛ ღ☘ pěkný večer ⚛ ღ☘

      Vymazat
  5. Jé to je milené líbí se mi moc*********i voda je wáááu jsi šikulka Leeničko ❄⛄

    OdpovědětVymazat
  6. jejeej to je super žabí král-královna**********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi hi hi to je asi zakletá princezna 🌷❤🎄 díky Slávko 🌷❤🎄

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Díky Květunko 🌷❤🎄 žabku jsem našla na Pitnerestu tak jsem jí zkusila z animovat, no ještě jsem tam viděla jeden gif originál a ten byl tedy hezčí, no ale ......

      Vymazat