17. prosince 2020

Cukrovíčko



 

20 komentářů:

  1. ahojky Lenka...koláčiky vyzerajú veľmi dobre*********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Slávko 🎄❄🎄 jsem ráda, že jsem to dnes doplakala 🎄❄🎄 o víkendu váničky a štoly a od sladkého bude pokoj 🎄❄🎄

      Vymazat
  2. Leničko moc dobře to vypadá. To se bude mlsat. Přeji krásné předvánoční dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Beátko, no snad bude chutnat. Vzala jsem ochutnávku do práce a tam chutnalo 🎄❄🎄

      Vymazat
  3. hezký cukrovíčko Leni,ale pozor na linii - hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi hi hi Zdeničko, no právě. Člověk neodolá, ale ono to pak nejde dolů. Já se budu krotit. Když moje dcera s manzělem ty to můžou hihihi. papa 🎄❄🎄

      Vymazat
  4. Voní to až sem, Leni. To moje už čeká v dózách. Letos jsem pekla i bezlepkové pro vnučku, zjistili, že nesmí vůbec lepek...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda Aličko, to je mi vnučky líto. No ona to asi není žádná sranda to bezlepkové. Musí se dát více věcí, které to spojuje. Kamarádka také peče bezlepkové. Jednou jsem ho měla, bylo dobré, ale není přes normální. Chápu, že někdo nemůže. Tak hlavně zdravíčko a dobré chutnání papa 🔔★⋰⋱★🔔

      Vymazat
  5. Leni,máš moc pěkné cukroví a udělala jsi s ním moc krásné obrázky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jíťo, sedm druhů a stačí. Jsem ráda, že jsem to doplakala 🔔★⋰⋱★🔔

      Vymazat
  6. Týýýjo no tedy Leničko moc krásné cukrovíčko máš přímo výstavní tak asi spolu si otevřeme krámek a budeme podnikat co ty na to??Hi,hi fakt krásně máš nazdobené asi přijedu ochutnat:-)♥🔔★⋰⋱★🔔

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Ivetko, , děkuji za pochvalu.No od cukrářky jako jsi Ty to mě těší. Jejda já bych Ti tedy v tom podnikání moc nepomohla, mě ty cukrátka moc nebaví hihihi. Upeču pár druhů a to ještě s odřenýma ušima hihihihi 🎄❄🎄 Jééé přijeď budu ráda 🎄❄🎄

      Vymazat
  7. perfektní obrázek a toho cukroví, uvař kafe a já si přijedu i na cukroví ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééééé tak kde se holka moje zlatá touláš ⚛ ღ☘ prima večer Květuško ⚛ ღ☘

      Vymazat