2. prosince 2020

Bájo den


 

18 komentářů:

  1. Leni,to je překrásný obrázek.Líbí se mi rámeček či to pozadí,to je fakt parádní.
    Měj také bájo den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc Jíťo, to byla taková zkouška. Měla jsem jiné oblouky, ale Květušku jsem poprosila, aby mě v Adobe je předělala. Vypadá to dobře. papa ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Úžasný obrázek Leni ♥ čekala jsem kdy dáš ty obloučky, moc se mi líbí ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Květuško, holka zlatá já ho předěla a uklidila a nemohla jsem ho najít hihihi.
      Vypadá to dobře. papa ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Ahoj, Leni,moc pěkný obrázek...díky za písmenka...♥

    OdpovědětVymazat
  4. Leni to je opravdu překrásný obrázek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, moc děkuji, hezké odpoledne ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  5. Leničko moc krásné obrázky jsi zase vytvořila

    OdpovědětVymazat
  6. ahojky Leni to je veľmi pekný obrázok**********************

    OdpovědětVymazat
  7. Je krásný Leni... hezký advent.

    OdpovědětVymazat
  8. Opět moc pěkné...já osobně mám ráda tuto ilustraci...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Irenko, mám ráda staré obrazy ⚛ ღ☘

      Vymazat
  9. Leničko to je překrásný obrázek ****************❄⛄

    OdpovědětVymazat