19. ledna 2021

Bájo zimní den


 

20 komentářů:

  1. Leničko zdravímmm...hezký obrázek...ještě trochu vánočně voní...příjemné odpoledne

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné Leni... také přeji bájo den...💙💙

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásný obrázek Leni. Přeji Ti příjemný den

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné Leni a jak píše Irenka tak trochu vánoční je asi se ti stýská hihi :-)❣️🙋

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko děkuji ⚛ ღ ♥ to ani ne, ale zrovínka toto se mě hodilo ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  5. Leni jo jo vánoce se připoměli super obrázek *******************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Bětuško, no on se určitě ještě ukáže nějaký ten motiv hihihi 🌃💫❤️

      Vymazat
  6. ahojky Lenka obrázok je peknučký ale nechcem tak skoro vianoce to budem zase o niečo staršia***********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak já vánoce Slávko nemusím, moje kamarádka má vánoční stromeček až do března.U nás v domě někteří lidé mají také stromeček :-) Sousedka má i vánoční výzdobu. Já už jsem to vše doma uklidila. pa hezký večer ⚛ ღ ♥

      Vymazat