31. ledna 2021

Pohádkový den


 

17 komentářů:

  1. I Tobě Leni.To je z Mrazíka ne?Krásně mrká očkama

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je Nastěnka ♥ ღ ☼ foto jsem na netu a zkusila z fota obrázek ♥ ღ ☼

      Vymazat
  2. Ahoj Leni, vybavila se mi hláška "Nastěnku, chci za ženu" mám tu pohádku ráda. Moc pěknééé...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi hi hi mě to samé Aličko, jó když jí dávají dívám se. Jsou tam pěkné hlášky , papa ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Nastěnka, to je super pohádka, krásné, Leni, a pěknou neděli přeji (⁀*🌺*⁀)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé to je milé...tu pohádku mám ráda...moc krásné Leničko...příjemné nedělní odpoledne přeji...

    OdpovědětVymazat
  5. Jéééééééééééééé moc hezké pohádku mám rada **************************

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím Leni...obrázok je super****************

    OdpovědětVymazat
  7. Děvčata děkuji za milé komentíky, dobrou noc ♥ ღ ☼

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojík Leni, to je nádhera**************

    OdpovědětVymazat
  9. Leničko super obrázek a i pohádka 👍😘

    OdpovědětVymazat
  10. Jéééééééééééééééé Nastěnka :-) také mám pár obrázků hihi já jí mám ráda.. 😘❣️(◕‿◕)Nádherné Leni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je ukaž na blogu, prima den a děkuji ⚛ ღ☘

      Vymazat