30. ledna 2021

Posílám pozdrav - Oggi


 

24 komentářů:

  1. Také zdravím Leni,moc hezký obrázek....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jindří děkuji ⚛ ღ ♥ pěkný víkend přeji ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Leničko moc Tě zdravím a měj krásný víkend díky za komentíky opatruj se. Obrázek je parádní. ��❣️(◕‿◕)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Ivetko ⚛ ღ ♥ taské se opatruj ⚛ ღ ♥ už je toho nějak dost, behem deseti dnů mě zemřela kamarádka a za pět dní po ní kamarád. Nebýt tohoto sajrajtu tak tu moohli být. Jsem z toho smutná.

      Vymazat
    2. :-( tak to je mi opravdu velice líto a cítím s tebou Leničko jen se toho sajrajtu jak píšeš se hned nezbavíme. Teď mi to došlo to je Ogginka tvoje viď ♥♥♥ Mě štve že nemůžeme nakoupit jak jsem říkala, takto ty peníze prožereme a nebude zase nic hihi.

      Vymazat
    3. Děkuji Ivetko, jó to je Oggi, ráno měla svůj den a teď chrní. Jéééé tak počkej až otevřou oni otevřou, takto to nepůjde stále.Prima neděličku ♥ ღ ☼

      Vymazat
    4. Alespoň máš veselo...no penízky jsem schovala hihi..snad se dočkáme jo a ty orchideje už vím proč mi hynou mám od syna přírodní hnojivo - postřik a ten je zabil :-( pak napíši do mejlu

      Vymazat
  3. Leničko moc hezkéééé...přeji klidný večer....

    OdpovědětVymazat
  4. Také zdravím Ogginku a paničku.Nádherný obrázek.Mějte se všichni hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujeme Jíťo, no Oggi se nadlábla a teď chrní ♥ ღ ☼

      Vymazat
  5. Leni, čtu tady, že ti odešli kamarádi, je mi to moc líto. Ano, nebýt toho sajrajtu, skutečně tady mohli být! Opatruj se, Leničko. Obrázek je moc pěkný...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aličko, je to moc smutné s Jirkou jsem kamarádila od malička, byl o rok starčí jak já. Bydleli jsem až do dospělosti v jednom domě. Také za sebe zlatíčko dávej pozor. papa ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  6. krásna tvorba a kočička je perfektná********************

    OdpovědětVymazat
  7. Obrázek nádherný a kočička překrásná ****************, Leničko je mi líto, také řady mých známých prořídly, ach jo♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Danuško, Oggi je naše rebelka :-) Danuško, je to smutné, už aby to šlo do háje ♥ ღ ☼

      Vymazat
  8. Leničko krásný moc obrazek. A dávej na sebe pozor 😘👍

    OdpovědětVymazat
  9. Ivetko ty se potom utratí rychle. Vždyť vše tak zdražují až to hezké není. No prosím Tě hnojivo? jó napiš. pa

    OdpovědětVymazat