13. ledna 2021

Super den


 

22 komentářů:

  1. Leni,krásně ji to bruslí.Já mám brusle ve skříni a už nevím,zda se na ně někdy postavím.Zatím tady skoro nemrzne a tak rybníky moc zamrzlé nemohou být.A zimní stadion je uzavřen
    Obrázek je nádherný
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitulí, to jsi dobrá, já jsem naposledy na nich stála snad ve dvaceti hihihi. Měj prima den a děkuji ♥⚛ ღ

      Vymazat
  2. hezký obrázek jak jí to jde! My tady máme nezáviděníhodné prvenství,jsme nejhorší v celé ČR

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Zdeničko ♥⚛ ღ myslíš nejhorčí s covidem?

      Vymazat
  3. Leničko nádherné obrázky jsi opět vykouzlila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji ♥⚛ ღ hezký večer ♥⚛ ღ

      Vymazat
  4. Leni krásný obrázek,já byla na bruslích jako dítě...😀😀😀😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindří já naposledy někdy ve dvaceti dnes už bych si netroufla.Měla bych strach, že sebou řachnu a co kosti ♥⚛ ღ

      Vymazat
  5. Ahojík Leničko krásně se točíš**********************

    OdpovědětVymazat
  6. Paráda, Leni, dnes bych na brusle asi nevlezla :-) obrázek je parádní...♥

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné moc a moc, krásná animace

    OdpovědětVymazat
  8. Hezká animace leničko...líbí se...

    OdpovědětVymazat
  9. krásna tvorba a animácia je super.....

    OdpovědětVymazat
  10. Krásně bruslí to mě bavilo moc, ale dnes?? asi těžko aj led by mě neudržel hihi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Ivetko, já už bych na ně nevlezla ⚛ ღ☘

      Vymazat