26. října 2021

3D DUB


 

12 komentářů:

  1. Leni zdravím máš to moc hezké ty figurky super také je mám **************************

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Jaruško, děkuji ⚛ ღ ♥ teď abych pravdu nevím zda je to z fota Tvého nebo Jíťi. Prima večer ⚛ ღ ♥

      Vymazat
    2. Asi Jitky, já jsem Duběnky neviděla a nefotila už dlouho.

      Vymazat
    3. Ano je to z fota Jíťi, pěkný den ⚛ ღ ♥ a ty listopadky to je určitě Tvoje foto Jaruško. Prima den ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Leni,poznávám tu kuličku.Pátrali jsme co to je.Obrázek je nádherný a opět ta úžasná postavička.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jíťo, děkuji ⚛ ღ ♥ no vidíš já už jsem si nebyla jistá, zda jsem to šlohla u Tebe nebo Jarušky. Mě to foto zaujalo , ale honem jsem neměla čas dělat obrázek. Prima večer ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Krásný podzimní obrázek :) :)

    OdpovědětVymazat