31. října 2021

Halloween


 

14 komentářů:

  1. Nemohu se dostat na další obrázek.Teď to zlobí jako na tvém druhém blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jíťo, no opět je problém. Máš pravdu, že je to jako na tom druhém blogu. Tam už to je v pořádku. Nevím co zase dělají. Už m i nechodí ani upozornění na komentáře. Jeto stejné jako na druhém. Oni stále něco vymýšlí, ale k horšímu. Prima den.

      Vymazat
  2. Moc krásný obrázek. Hodně to dnes zlobí.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji Jaruško, už to zloví od včera. Děs.⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Další krásný obrázek ********************šikulko hezký večer přeji ..

    OdpovědětVymazat
  5. Leni hezké halloweenové obrázky jsi udělala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Zdeničko, moc děkuji ⚛ ღ ♥ prima den ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  6. Nádherné Leni, také mě nechodí @ na komentáře, štve mi to, všude je čím dál tím větší bordel♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Květuško, moc děkuji za komentíky. Mám noťase u ajťáka na údržbě. Nevím jak budu stíhat komentovat, je možné že mi něco uteče. No ty jejich novoty, mě lezou na nervy. To upozornění mi štve. Už to mám na obou blocích. No a tady je stejný problém jako byla na tom druhém obrázky se nepouvají. pa měj pěkný den ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  7. pěkné, Leni 💗*⁀*🌼*⁀*💖

    OdpovědětVymazat