8. října 2021

Pěkný víkend


 

12 komentářů:

  1. Leni,také přeji hezký víkend.Obrázek je nádherný.Já už mám na krmítku také živo.Ráno mám samé krmení.Krmítko,Bleky,kočka.Ještě,že si manžel snídani dělá sám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. HI hi hi tak to je fajn, že je manžel samostatný :-)Díky moc za komentíky ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Leni, parádní gify, fakt krásné, přeji ti pěkný víkend****************

    OdpovědětVymazat
  3. Leni krásný víkend přeji i já Tobě zdravím obrázek krásný..*******************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Bětuško ⚛ ღ ♥ hezký víkend ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Překrásné a miloučké*******************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Danuško ⚛ ღ ♥ pěkný nový týden ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  5. Krásně animovaný obrázek. tyto drobečky teď mám možnost pozorovat před oknem. jak se ochladilo ,tak jich tu je plno a dala jsem už krmítko, aby se před zimou pořádně posilnili.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, to máš krásnou podívanou, díky za komentíky ⚛ ღ ♥

      Vymazat