11. října 2021

Podzim


 

14 komentářů:

  1. Leni,to je nádherné.Liška je kouzelná.Nedávno mi přeběhla přes cestu,když jsem jela na kole.Zrovna jsem jela přes les a lekla jsem se,že je to zatoulaný pes.Až doma na fotce jsem poznala lišku.I když se mi to na psa nezdálo,delší tělo a huňatý ocas.
    Měj hezký začátek týden

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím Leni hezký týden přeji obrázek je super liška také krásný gif ***************************

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné moc Leni. Přeji Ti krásný večer

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Leni, další nádherný obrázek ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, to je pecka! Moc se mi líbííí. Všechny obrázky máš moooc pěkné. Měj se fajně...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Aličko, moc děkuji ⚛ ღ ♥ hezký večer ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. děkuji ⚛ ღ ♥ u nás je pěkně hnusně. Od rána prší ⚛ ღ ♥

      Vymazat