11. ledna 2023

3D Jablko s čepičkou


 

12 komentářů:

  1. Leniško zdravím a přeji prima středu...nádhedně kouzlíš...moc pěknééé...líbí se mě moc:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Irenko, hezké dny přeji a moc děkuji ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Leni,to je úžasný obrázek.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný večer Jíťo, děkuji ⚛ ღ ♥ To je foto z blogu Dráčka. To jablíčko mě zaujalo a tak jsem se rozhodla, že udělám obrázek. Snad se Dráček nebude zlobit, že jsem mu foto sebrala.

      Vymazat
  3. Leni krásný obrázek jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Zdeničko, moc děkuji ⚛ ღ ♥ pěkný víkend ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Pěkný víkend Jaruško, jé to je dobře, že jsi zavítala na obrázkový blog. Děkuji ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Hezký víkend Květuško, moc děkuji. To foto se mi tak líbilo, že jsem si musela vytvořit obrázek. papa ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  6. Moc se ti obrázek podařil***********

    OdpovědětVymazat