21. ledna 2023

Posílám pozdrav


 

13 komentářů:

  1. Nádherné Leničko...vykouzlila jsi krásné tvořeníčko...moc se mě líbí...krásný víkend přeji...❣️🙋

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Leni, miloučké a moc pěkné...♥

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné Leničko ♥, nechápu proč mi u Tebe nejde komentovat jako kvetka11

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Květunko ⚛ ღ ♥ mě to neustále odhlašuje a když se nevšimnu, tak bych byla pod anonymem. Je to k zlosti. Ještě mi to hlásí vždy tabulku povolit cookies. Když jsem to nedala, tak mi to už účet Lenka nenabídlo. Tak jsem to musela zavřít a začít znovu. Dala jsem povolit a už mi to nabídlo i účet. Je to děs. Když Tě to bude zlobit, tak nekomentuj vše. papa ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Leni,to je nádherný,milý obrázek
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné mco Leni. Krásný večer přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký večer Jaruško ⚛ ღ ♥ děkuji ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  6. jejky miloučký a nádherný obrázek*****************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Danuško ⚛ ღ ♥ hezký večer ⚛ ღ ♥

      Vymazat