17. ledna 2023

Zima


 

16 komentářů:

  1. Ahoj Leni, tak jsem zpět a mám pc v pohodě. U vnoučátek a syna v Irsku to uteklo jak voda a už jsme jeli dom.Ale aspoň nemáme tak smutno doma. Pořídili jsme si nového pejska tak teď máme doma veselo.Bylo strašně smutno když už nám odešel 16letý Viki. Nádhérné dílka jsi tvořila jako vždy,moc se mi líbí. Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Romanko, tak vše vyšlo na jedničku, návštěva u syna i oprava pc. Super. Tak máš nového člena rodiny, to je hezké. Chápu Ten smutek za Vikiho. Vím jaké to je. Vzpomínám také na Enušku. Děkuji za komentíky a chlupáče vyfoť. papa

      Vymazat
  2. Nádherný obrázek Leni, hezký den ti přeji.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné Leničko.🌹 🌺 👍

    OdpovědětVymazat
  4. Opět krásně kouzlíš Leničko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pravděpodobně Tě google odhlásil Irenko a komentuješ jako anonym. Také se mi to stává, že mě odhlásí.

      Vymazat