29. ledna 2023

Pozdrav


 

18 komentářů:

  1. Leni,to je překrásný,jemný obrázek
    Měj hezký nedělní večer

    OdpovědětVymazat
  2. Leni to je krásný pozdrav.Hezký večer.💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško, moc děkuji ⚛ ღ ♥ pěkný večer ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Leničko zdravím, kouzelný obrázek***********

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Danuško ⚛ ღ ♥ hezký večer ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Opět krásně vytvořené,Leničko:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opět to stále zlobí, odhlašuje to a ještě to padá do spamu ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  5. Opět krásně vytvořené,Leničko:-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Leničko, ten se povedl líbí se mi moc...Jsi šikovná a děkuji, za komentáře♥ Já marodím a výsledky mám dost špatné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Ivetko, děkuji ⚛ ღ ♥ To je mi líto, že jsi nenocná, tak se pěkně kurýruj ať jsi fit.Ono se to určitě s jarem zlepší. Vždyť ta zima je taková nějaká. pa ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  7. Ahoj Lenko. Moc krásné. V jakém programu děláš tu ledovou kostku. Už jsem podobné obrázky viděla na Pinterestu a hlava mi nebere, jak je možné něco tak nádherného vytvořit. Je to prostě úžasná atmosféra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Maruško, abych Ti pravdu řekla, neznám žádný program na tu ledovou krásu. Já jsem si kostku zprůhlednila a přidala do obrázku a dozdobila. Také jsem je viděla na Pinterestu a tak mě napadlo, něco vytvořit :-) Prima víken d ⚛ ღ ♥

      Vymazat