17. května 2020

Jaro kapky


12 komentářů:

  1. Leni,to je překrásný obrázek.Kapičky bychom potřebovali

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, vody málo. Prima den a děkuji 🌞💕🌷🌞💕🌷

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Jani děkuji, prima slunečný den 💕🌼🌹🌸🥀🌻 💕

      Vymazat
  3. Nádherné Leničko ******🌹🍀🌺☘🌻☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Květuško 💕🌼🌹🌸🥀🌻 💕 no jsem vůbec ráda, že něco vyplodím. Nemám nějak fantazii.Měj hezký den 💕🌼🌹🌸🥀🌻 💕

      Vymazat
    2. HIHIHIHI,tomu se mi nechce ani věřit, stále hodně tvoříš, za to já tomu některý den dám pěknou korunu, když mi nic nechce napadnout ♥

      Vymazat
  4. pěkné, Leni*****************

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky Květunko, no vidíš mě to zase nepřijde, máš krásné obrázky. Ještě, že mám kočky a kytky ve 3D. Jinak je to bída hihihihi. papa 💕🌻🌹🌞🌺🌞💕

    OdpovědětVymazat