12. května 2020

Kusmi


16 komentářů:

  1. Moc krásný obrázek i kočička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, moc děkuji ❤️🌞🌺🌷🌹🌞❤️

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Číča je krásná, děkuji Jíťo ❤️🌞🌺🌷🌹🌞❤️

      Vymazat
  3. Moc hezký Leni,máš pořád nějaké nápady,mne už nic nenapadá,mám úplně vygumováno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JIndří moc děkuji ❤️🌞🌺🌷🌹🌞❤️ ale také někdy nic moc nevymyslím. Neřekla bych, že nemáš nápady, naopak máš krásné obrázky a moc pěkně animuješ.

      Vymazat
  4. Leničko krásné dílko...ty jsi královna v kočičkách...takovou jsem měla ale byla šedivá...již je v nebíčku..ještě mám jejího syna...příjemné ůterý přeji a děkuji za komentíky:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi hi hi děkuji Irenko ❤️🌞🌺🌷🌹🌞❤️ Kočky to je slabost a obrázky dělám ráda. Fotek koček mám na FB dostatečné množství od přátel, tak je z čeho vybírat. Co kočka to originál, každá je jiná.

      Vymazat
  5. Jéééééééééééééééé kočička krásna i obrázek *************************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětunko, moc děkuji ❤️🌞🌺🌷🌹🌞❤️ dobrou noc ❤️🌞🌺🌷🌹🌞❤️

      Vymazat
  6. Ta je krásná i obrázek se moc povedl*****************🌻 🌼 🌷

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji Ivetko ❤️🌞🌺🌷🌹🌞❤️

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Moc děkuji Květuško 💕🌼🌹🌸🥀🌻 💕

      Vymazat