4. května 2020

Šeřík Meyerův Palibin








14 komentářů:

  1. Moc krásně už ti to kvete.Šeříky u nás teprve nasazují poupata a tobě už rozkvétá. Bertík si to tam také užívá. Super fotografie. Krásný podvečer Leničko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jaruško. Pořídila jsem ho loni. Může se pěstovat v nádobě a ani ho nemusíš stříhat. Roste pomalu. Letos má hodně květů a krásně voní. Výhodou je, že vydrží mínus 25 st. 🌞💕🌹🥰💕🌷🌞 Bertík ten je na lodžii každou chvilku, to hoélky moc ne hihihi.

      Vymazat
  2. Leni,šeřík máš nádherný,krásně kvete.U nás v sídlišti je vysázený podél potoka,ve třech barvách.Včera jsem se neudržela a nenápadně si tři větvičky utrhla.Krásně doma voní,Bertík je nádherný kocour.Modřinka také chce být pořád na balkoně,ožírá mně tam kytky.

    OdpovědětVymazat
  3. děkuji Jíťo, mám z něho radost a krásně voní papa 🌞💕🌹🥰💕🌷🌞 Bertík je na lodžii spokojený. No Modřinka je lumpinka, že okusuje květenu. To moje kočky nedělají. Mají tam trávy a šantu kočičí, tak je klid hihihi.

    OdpovědětVymazat
  4. Leni zase to máš nádherné.Já ještě po loňsku čekám,potomtam něco také dám.Ale hezky mi roste levandule tak uvidím co zní bude.Snad se letos podaří.🤗🤗🤗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jindří, sázej až po zmrzlících, to bude jistější. Šeřík je od loňska a je fakt nádherný von í celá lodžie hihihi. Neboj určitě se zadaří. No vidíš já levadule mít nemohu moc se jim nedaří a přes zimu vždy zajdou, tak už je nekupuji. Letos je parádní i rozmarýna. Hezký den ❤️🌺🌼🌻🌹🌼

      Vymazat
  5. Leničko máš to tam nádherné....to se to tam parádně relaxsuje,co?
    Bertík je krasavecccc...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Irenko,už se to rýsuje. Muškáty jsou ještě maličké, ale to je otázky tak 3 týdnů a pokvetou. Prima den ❤️🌺🌼🌻🌹🌼

      Vymazat
  6. tak to máš přímo zahrádku na balkoně, super, jsi šikula, Leni 🌸 💮 🌺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Aničko, to máš pravdu. V plném létě už je problém to i zalévat, je to pak prales hihihi. Kočkám se tam líbí, mě už se tam vešla jen malá židlička :-) 🌞💕🌹🥰💕🌷🌞

      Vymazat
  7. Nádherné kytičky i kočička a pěkné obrázky Leni ♥*********

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Květuško, z šeříku mám radost, venku to roste jako plevel a já jsem na něj pyšná hihihi 🌞💕🌹🥰💕🌷🌞

      Vymazat
  8. Páni Leni to máš zase nádherný balkón,mě už také něco pomalu kvete hi,hi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Ivetko, no už se to rýsuje. Uchovala jsem dva muškáty od loňska tak uvidím zda vykvetou🌞💕🌹🥰💕🌷🌞

      Vymazat