7. května 2020

Už kvetou šeříky


12 komentářů:

  1. Jéééééééééééééé ten je nádherný*********************************

    OdpovědětVymazat
  2. To je také nádherné.To štěňátko je určitě NO,teď mají mladí na Olšině.Krásně jsi ho zanimovala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jíťo 🌞🐝🏵️💕❣️🌼 je to kouzelné štěně. Už ani nevím, kdo mě ho poslal, tak jsem ho vystřihla a tvořila hihihi. Vytvořila jsem asi tři obrázky, když už jsem to štěně měla zprůhledněné, postupně je dám na blog. Až nebudu stíhat tvořit hihihi. U Tebe jsem také sekla nějaké fotečky a tvořila, také je dám na blog. Dnes se mi v úklidu nechtělo pokračovat. Dopledne jsem byla na kontole a pak na nákupu a už jsem se na úklid vykašlala. Tak zítra. pa dobrou 🌞🐝🏵️💕❣️🌼

      Vymazat
  3. haha, super**************************

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny obrázky máš obrázky opravdu překrásné, ten pejsek je milený♥♥♥🌻 🌼 🌷

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc Ivetko za milá písmenka,. hezký večer ❤️🌞🌺🌷🌹🌞❤️

      Vymazat