13. května 2020

Šachovnice


12 komentářů:

  1. to je nádherný obrázek, přímo suprový, Leni 🌻 🌼 🌷

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Aničko, pěkný den 🌞💕🌷🍀🕊️❣️

      Vymazat
  2. Perfektní a moc krásný obrázek Leni.🌻 🌼 🌷🌻 🌼 🌷♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Ivetko, jak se daří? děkuji ❤️🌞🌺🌷🌹🌞❤️

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Jaruško, moc děkuji ❤️🌞🌺🌷🌹🌞❤️

      Vymazat
  4. Leni,to je překrásný obrázek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo, děkuji ❤️🌞🌺🌷🌹🌞❤️ zkoušela jsem podle návodu jedné Maďarky, byl to horor. Neměla jsem všechny pluginy co ona měla, tak jsem improvizovala.Ten originál, je mnohem hezčí. papa ❤️🌞🌺🌷🌹🌞❤️

      Vymazat
  5. Leni moc hezký obrázek***********************************ona má jine pluginy také jsem viděla video ale uplně jiné pluginy má to je pravda také takové nemám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Bětunko, přesně tak ona má velký výběr plugínů. No já jsem to potom nějak doplácala hihihi, dobrou noc ❤️🌞🌺🌷🌹🌞❤️

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Pěkný večer, děkuji 💕🌼🌹🌸🥀🌻 💕

      Vymazat