30. listopadu 2020

Jen tak - žena


 

12 komentářů:

  1. Nádherné ♥ Krásně to tu máš předělané ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Květunko ⚛ ღ☘, trápila jsem se včera, znáš mě já toto převlékání nemám ráda hihihi. Prima večer, opatruj se. papa ⚛ ღ☘

      Vymazat
  2. Paráda, Leni, měj se moc pěkně...dobrou...♥

    OdpovědětVymazat
  3. Leni,to je parádní obrázek,zase něco jiného a líbí se mi moc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jíťo, no občas tyto obrázky zkouším, podle nějaké předlohy a vždy to mám jiné, protože nemám vše k dispozici hlavně pluginy. Některé nemám a ani neznám, tak to vždy nějak dodělám. Hezký den ⚛ ღ☘

      Vymazat
  4. to je krásne sfarbený obrázok...pekná tvorba*********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký večer Slávko, děkuji za komentíky ⚛ ღ☘

      Vymazat