29. listopadu 2020

Pozdrav - voda


 

16 komentářů:

  1. Krásný obrázek ***************************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Bětunko ⚛ ღ☘ hezkou neděličku ⚛ ღ☘

      Vymazat
  2. super pekný pozdrav***********************

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásný obrázek jsi zase vytvořila

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné opravdu moc hezké obrázky tvoříš*************❄⛄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Ivetko ⚛ ღ ♥ měnila jsem barvy na blogu nemohla jsem najít, kde to mám změnit, já toto tak nerada dělám hihihi. Prima sváteční večer ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  5. Nádherný obrázek.Čtu,že jsi nemohla najít,kde se mění barvy na blogu.Leni,já to samé na obrázkovém blogu a stejně to tam nemám podle svých představ.To nastavení je teď jiné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jitulí, děkuji za komentíky ⚛ ღ☘ no z celého blogu jsem byla úplně rozvrkočená. Když už jsem dala barvy, tak jsem potom zjistila, že na postraní liště se nezobrazují obrázky. Když jsem na to klikla, tak to jenom načítalo a obrázek se nenačetl. Tak jsem to musela vždy odebrat a znovu přidat. Děs. Nevím proč se tak stalo. pa hezký nový týden ⚛ ღ☘

      Vymazat
  6. Opět super dílko **********************

    OdpovědětVymazat