21. listopadu 2020

Maxík 18.narozeniny


 

12 komentářů:

  1. Páni,to je úžasný Maxík a pořádný staroušek.Tak mu přeji ještě další léta hlavně ve zdraví

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jíťo, je stále plný zdraví, pohodář. Moje Eni je jeho dcerou a v létě jí bylo 15 let. Přeji jim další dlouhá kočičí léta ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. hihihi je to frajer žije v Hradci 💕🙏🌺

      Vymazat
    2. já jsem také frajerka a žiji v Hradci hihi :-))

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Maxík je frajer, jsem ráda, že se mu stále dobře daří 💕🙏🌺

      Vymazat
  4. Supeeer přáníčko, to už má požehnaně let ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Květunko ⚛ ღ ♥ to má no jeho dceři bylo v létě 15 let. Maxík vypadá stále krásně ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  5. Panečku to je věk už je plnoletý hihi..krásné Leni líbí se mi moc♥ ta kočka na tom dortu také jak se řehoní hihi :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maxík je v dobré kondici, tak snad ho zdravíčko bude stále doprovázet, prima večer ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  6. Zapomněla jsem reagovat na komentík, no ovšem, že jsi a také z Hradce jako Maxík ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat