15. listopadu 2020

Krasný romantický večer


 

18 komentářů:

  1. Nádherná dílka ti Leni máš. Prohlídla jsem si to a všechny jsou moc pěkné.Já jsem slabá a unavená 8dní vysokých teplot mi nějak zmohlo ♥ Omlouvám se , že dálší komentíky nenapíši, unavil mi i ten jeden a to bych ráda vyzkoušela udělat obrázek ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Květumko, božínku to je mi líto, že Tě to takto sebralo. Tak snad už bude lépe a lépe. Odpočívej mušíš nabrat opět sílu. Jééé nic si z toho nedělej obrázků ještě bude hlavně zdravíčko. papa opatruj se. ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Leničko pěkný obrázek...animace superrrrrrrrrrrrr

    OdpovědětVymazat
  3. Leničko moc krásné kouzlení s obrázkama tu máš

    OdpovědětVymazat
  4. ahojky Lenka..obrázok je pekný a voda taká jemná********************

    OdpovědětVymazat
  5. Leni,moc krásná romantika.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
  6. Leni zdravím nádherné obrázky líbí se mi moc hezký večer...**********************

    OdpovědětVymazat
  7. Leni tak to je tedy romantika - moc hezký

    OdpovědětVymazat
  8. Hezký večer Leničko obrázek se mi líbí moc⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný večer Ivetko, děkuji za komentíky. Neměla jsi vše komentovat, vím, že Ti to dělá problémy. Děkuji 🌼💕🌸

      Vymazat