8. listopadu 2020

Pěknou neděličku přeji.


 

8 komentářů:

  1. Překrásný obrázek s Pandou.Já se už nemůžu dočkat procházek s Bleky,od středy končím s izolací a řeknu synovi,aby ji ve čtvrtek ráno přivezl.A budeme chodit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ONa na tom pařezu je fakt dobře, tak jsem neodolala a udělala si obrázek. Jééé Jíťo to jsem moc ráda, že jste to s manželem zvládli. Hodně zdravíčka a hodně hezkých procházek s Bleky ♥♥✿✿✿

      Vymazat
  2. Překrásný obrázek líbí se mi moc.Panda je kouzelná. Už mi také chybí toulání po venku, ale zatím to ještě nejde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Panda je skvělá, dnes byla s paničkou ve školičce a učila se další prvky, Je šikovná. Jaruško hlavně zdravíčko, procházky budou. pa 🌼💕🌸

      Vymazat
  3. Leničko milá Pandina je opravdu úúúúúúžasná ♥♥♥ tak jí pak za mně pohlaď i pusinku jí dej ♥♥♥ Krásný obrázek líbí se mi moc.🌹 💖💐🌹 💖💐

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jí vše pošeptám a i čumáčkovou dám 🌼💕🌸

      Vymazat
  4. Perfektně jsi fotku vložila a dotvořila, Leni. Moc pěknééé...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Aličko, je šikovná. Dnes byla ve školičce a vedla si dobře.

      Vymazat