12. června 2019

Campanula







4 komentáře:

  1. Leni,máš to nádherné.Ta první bílá kvítka mám také na balkoně,ale nedaří se ji.Usychá.Na zahrádce mně dělala bílé koberce.Zrají ti krásně jahůdky.Asi to jsou ty převislé,dcera je má v truhlíkách na oknech a už sbírají.Také si je dám příští rok na balkon.Hezký den,dnes snad takové teplo nebude,konečně večer popršelo

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné ti to kvete i zrají jahůdky. Také sbíráme na zahradě jahody. Jen mě překvapilo že ač je dost sluníčka,tak jsou jahody dost kyselé . Měj se moc pěkně .

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky Jíťo, myslís asi ty zvonečy Campanulu n o já už je mám v modrém asi sedm let na balkoně a takové proutěném květníku. Ani nevymrznou. Loni jsem dostala světlé, tak jsem to namíchala do truhlíku jedna uschla, ale ty ostatní dobrý. Když je vedrlo, tak zalévám dost, ale pokud není, tak to nepřeháním.Jahody jsou loňské 🌹🌹 (✷‿✷)🌹🌹

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Jaruško, jó vypadá to dobře, no já už jsem jednu ochutnala, a docela byla sladká. papa 🌹🌹 (✷‿✷)🌹🌹

    OdpovědětVymazat