23. června 2019

Letničky













8 komentářů:

  1. Leni no nádherné to máš krásně ti to tam všechno kvete a jak ti to sluší moc zdravím

    OdpovědětVymazat
  2. Leni,ty máš tolik kytiček,některé ani neznám.Já sázím na balkon pořád stejné,příště se více rozjedu,ale nevím,kde je nakoupím.U nás moc velký výběr není.Moc ti to na fotce sluší.Vypadáš mladě a hezky se směješ.

    OdpovědětVymazat
  3. Bětuško, moc děkuji 🥀🍒🥑🌹(✷‿✷)

    OdpovědětVymazat
  4. Jíťo, moc děkuji 🥀🍒🥑🌹(✷‿✷) no u nás jsou každou středu a sobotu trhy, tak kytiček hodně a je tu 5 květinářství, výběr veliký. o a pak mám kamarádky co mají zahrady, tak tam také není nouze o sazenice. Teď momentálně jsem dostala Lupinu, no je to pokus zda to v květináči půjde.Já jsem toho ani letos moc nesázela, jen letničky jinak je vše stabilně na lodžii už několik let.Nevím, zda už jsem to psala, ale už nemám jahody. Asi to vedro, přestože jsem zalévala.

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. ...lupina... omlouvám se mobil mi to přepsal.

    OdpovědětVymazat
  7. Leni ještě se omlouvám za smazaný komentář ale píšu na mobilu a vylezly z toho nesmysly. Máš to krásné rozkvetlé . Ty červené zvonky jsem měla na zahradě ale vymrzly mi. Jinak těch ledniček vetsinu mám také. Jen kopretiny mám fialové a už odkvétají. Odkvetly už pivoňky a začínají kvést další druhy květin. Máš to krásné a také ti to moc sluší. Jsi kočka. Krásné dny ti přeji .

    OdpovědětVymazat
  8. Jééé Jaruško, moc děkuji, lupina je hokus pous, větina našich babiček. uvidím ja se jí bude dařit v větináči, přeci jeno zahrada je zahrada.asi myslíš tu dipladenii, to je pokojovka, ale já to nějak neumím pěstovat, přes léto je úžasná venu, ale v zimě je problém jí uchovat🥀🍒🥑🌹(✷‿✷)

    OdpovědětVymazat