5. června 2019

Prima den


6 komentářů:

  1. Leni moc hezké a popřeji krásnou dobrou noc *************************

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné Leničko. Přeji Ti nádherné letní dny. Já jsem teď měla dost práce na zahradě, až mě z toho "chytlo rameno" a musela jsem dnes jít k doktorovi. Nemohu se pořádně ani obléci. Manžel mi musí pomáhat protože jinak bych se zbláznila bolestí. Dostala jsem léky, tak snad brzy zaberou.

    OdpovědětVymazat
  3. děkuji Bětuško, prima víkend ❤🌺❤🌺❤❤

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško, děkuji ❤🌺❤🌺❤❤ jó jó to znám měla jsem to na pravé ruce bolelo mě to 1,5 roku. Pak to přestalo už jsem dala ruku i za záda, dyž to začalo, tak jsem měla problém jak píšeš se obléci.Vadilo mi i pověsit prádlo. No a za pár dnů mě začala ta druhá ruka ta trochu v jiném místě.Ta brzké uzdravení přeji ❤🌺❤🌺❤❤

    OdpovědětVymazat
  5. Jíťo, moc děkuji, prima den ❤🌺❤🌺❤❤

    OdpovědětVymazat