6. června 2019

Květiny & Bertík








4 komentáře:

  1. Leni,to je nádhera mít tak rozkvetlou lodžii.Také mně všechno kvete a už i rajčátka.Já si chodím na balkon hodně sedat a třeba tam háčkuji a nebo čtu,tak těch kytiček nemám tolik a syn tam chodí hulit.Kočku musím hlídat,ale lehne si na lavici a vyhřívá se.Bertík je nádherný.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Jíťo, je to krásné když vše kvete a voní. Kočky jsou tam rádi. U nás je chladno, je pod mrakem asi bude zase pršet.Z Bertíka mám radost za pár dnů mu bude 8 let. Letí to jako blázen. Prima víkend ☀️🐝♥️🌼🥀🏵️🍓🍒🌻

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné to máš Leni. Krásně ti to kvete. Já mám kvetoucí zahrádku a tak se chodím kochat tam.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji Jaruško, tak to je prima, no já mám tu lodžii mám radost jak to kvete ♥️🌼🥀🏵️🍓🍒🌻

    OdpovědětVymazat