25. června 2019

Prima den - liška


6 komentářů:

  1. Nádherný obrázek.Dnes moc prima den nebude,má být nejhůře.Zabedním byt a ven jenom s Bleky.Manžel je na tom hůře,jde do práce a v kuchyni je to vůbec něco.Leni,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Jíťo, no ty vedra jsou příšerná.Před chvilkou jsem se vrátila od holky, byla jsem zalít ytky, cestou jsem si nakoupila adošla jsem domů a byla jsem mokrá.Hezký večer (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

    OdpovědětVymazat
  3. moc hezké jo a ty vedra to máte pravdu nejlíp zabednit všechno a sedět doma tam je aspon chládek***********************obrázky moc hezké

    OdpovědětVymazat
  4. děkuji Bětunko (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺 to máš pravdu, i když dnes bylo trochu u nás přijatelněji (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

    OdpovědětVymazat
  5. (◕ᴗ◕✿)🌺❤❤✨

    děkuji (◕ᴗ◕✿)🌺❤❤✨

    OdpovědětVymazat