18. června 2019

Smečka













8 komentářů:

  1. Krásná smečka nádherných kočiček. Krásné fotky Leni. Také jsme vždycky měli doma nějakého mazlíka, ale teď jako hodně cestujeme tak by byl chudák, pořád sám. Tak raději nic živého, kromě komárů a much, doma nemáme.

    OdpovědětVymazat
  2. Leni no krásáááááááááááááááá Bertik je super******************************

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky Jaruško, tak kočky to až nevadí, že jsou sami a když je to smečka tak se zabaví, Oni převážnou část dne prospí a moje ožívají večer, když přijdu. A když mám volno a jsem celý den doma tak oni stejně chrápou hihihi. Je problém dybych třeba chtěla vypadnout na víkend, dovolená to je problém to se musí najít hlídání ❤❤🌺♥️✨♥️✨🌺🌺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to znám . Když naši jedou na dovolenou tak chodíme hlídat a krmit Mikeš. Hlavně čistit jeho záchodky, protoze kdyby se nevyčistil tak by na ně pak už nešel . Je to takový "cíťa" rozmazlený.

      Vymazat
  4. Děuji, Bertík kraluje mezi holkama ❤❤🌺♥️✨♥️✨🌺🌺

    OdpovědětVymazat
  5. Leni,máš doma příjemnou společnost.Já si neumím představit život bez nějakého zvířátka.Měla jsem morčata,králíčka,myšky,ty se mi hrozně rozmnožily,odnesla jsem potom všechny do zverimexu.Když jsme někam jeli,tak mi chodila zvířátka krmit kamarádka z baráku a nebo si je vzal k sobě někdo z rodiny.

    OdpovědětVymazat
  6. To ano Jíťo, ani já si to nedovedu představit. Jééé taé jsi měla zvěřinec, já taé.
    Jao holka jsem měla černého ocourka Macíka.dyž jsem se vdala, tak manžela záliba byla avária rybičky, pak dcera chtěla anduly, pak morče, které jsme pak dali babiřčce e králíkům. za nějakou dobu kočičku Zuzanu, terou někdo otrávil a aby se netrápila, tak jsem jí nechala uspat. Potom s ními žil 16 let modrý perský, dyý umřel, tak jsem už nechtěla nic. za rok jsem si pořídila první sibiřsou Annii to byl rok 2005 v roce 2010 jsem si přivezla Oggi a hned v roce 2011 Beetíka jsme jedna velká rodina a příbuzné máme po celém světě (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

    OdpovědětVymazat
  7. Jaruško moc děkuji ano to jsou pak starosti, u nás je cíťa Bertík (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

    OdpovědětVymazat