16. září 2020

3D Ibišek


11 komentářů:

  1. Leni,nádherný ibišek.Já jsem viděla jenom fialové,ale červený je také nádherný.
    Měj hezký den.Teď robot nezlobí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toto je pokojový. Můj taťka je pěstoval měl červené a plnpokvěté, byla to nádhera. Jen byla smůla, že květ vydrží pouze 24 hodin a pak usychá a odpadne. Kolegyně přivezla do práce velký ibišek, že ho doma už nemá kam dát, že jí překáží a nekvete, tak uvidím zda se mu bude v práci dařit. Měj hezký den. papa 🌼💕🌸

      Vymazat
  2. Leni to je suprový obrázek.Já mám zase kaktus,taky má nádherný květ a taky kvete jen 24 hod. Ta nádhera by si zasloužila delší čas

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, to máš naprostou pravdu, až pokvete, tak vyfoť ať vidím také tu krásu 🌸🥀 🌹 prima den 🌸🥀 🌹

      Vymazat
  3. Překrásné dílko Leničko 🌺💓☘🌻☀️🌼☘🌻💓🌺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Květuško, já vím Ty je máš doma. teď mám pokojový v práci a jsem zvědavá zda vykvete:-) pa pěkný den 🌸🥀 🌹

      Vymazat
  4. Nádherné, sousedce na chodbě teď také kvete 🌹 💖💐🌺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Ivetko, tak to máš teď doma naživo 🌸🥀 🌹

      Vymazat
  5. Máš to moc hezké ten ibíšek je krásný******************************

    OdpovědětVymazat
  6. Betuško a Jaruško, děkuji 🌸🥀🌹 hezký den 🌸🥀🌹

    OdpovědětVymazat