22. září 2020

3D Květ s panenkou


16 komentářů:

  1. Leni další hezký obrázek jsi vytvořila - krásný den ti přeji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, hezký slunečný den ( už jich asi moc nebude)díky za komentíky papa ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Jéééééééééééééééééééééééééé super líbí se mi ********************

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasný obrázek ♥ včera mi také po delší době začal robot zlobit u Slávky a pak pokračoval ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květunko, děkuji ⚛ ღ ♥ no já se včera zasekla u Aličky, tam robot i ověřování obrázků. Byla jsem tam snad půl hodiny, protože i když jsem odklikala obrázky, tak mě to stejně nepustilo dát. Bylo to děsné. až už jsem se naštvala zavřela a opět otevřela a on si ten zmetek pamatoval a i mě ukázal komentík a já klika dále hihihi. papa ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Leni,nádherné kapičky a kouzelná panenka.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné Leni. S tím robotem mám také někdy potíže, protože mě to posílá pořád dál...většinou to po třetím obrázku raději vzdávám...a vrátím se na blogy později.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, děkuji ☼ ⚛ ☼ je to děsné to ověřování to je donekonečna ☼ ⚛ ☼

      Vymazat
  6. jejda to je milené*********************

    OdpovědětVymazat
  7. To je boží aj milené Leničko************💐🌺 👱

    OdpovědětVymazat
  8. Leni, to ti musím moc PODĚKOVAT za písmenka a trpělivost. Nechápu, co se to s tím robotem děje?! Já to nechci zakřiknout, ale zatím jsem se s ním nepotkala. Obrázek je moooc pěkný...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Aličko, holka moje zlatá neděkuj. Je to otravný, ale já už jsem se u Tebe nechtěla vzdát, ale oni ty obrázky na ověření nemají také vymakané.i když jsem zaškrtla všechny, tak to stejně nevzalo a ukázalo další obrázky a tak stále dokola. Dokonce jsem to zavřela a opět otevřela, komentík tam zůstal a obrázky stále dokola hihihi.Nakonec jsem zvítězila hihihi. pa hezký večer 🌼💕🌸

      Vymazat